Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

bok@nocowanie.pl

801 000 781

Zamów wizytę

Nie martw się o overbooking i włącz usługę Rezerwacji z potwierdzeniem

Zyskaj pełną kontrolę nad swoim kalendarzem

Włącz rezerwacje z potwierdzeniem

Zyskaj pełną kontrolę nad swoim kalendarzem

Nie martw się o overbooking i włącz usługę Rezerwacji z potwierdzeniem

Skorzystaj z naszej nowej oferty i rozliczaj się jedynie za zrealizowane rezerwacje.

Włącz rezerwacje z potwierdzeniem

Jednym kliknięciem potwierdzisz lub anulujesz rezerwację

Koniec overbookingów spędzających sen z powiek Tobie i Turystom

Masz pełną kontrolę nad przyjmowanymi rezerwacjami i kalendarzem

Dzięki Rezerwacjom z Potwierdzeniem:

Czyli miejsce, w którym zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania

FAQ

Jak mogę włączyć Rezerwacje z potwierdzeniem?

Zaloguj się do swojego panelu w naszym serwisie, przejdź do sekcji Ustawienia kalendarza i aktywuj Ręczne potwierdzanie rezerwacji.

Jak mogę potwierdzić lub odrzucić rezerwację?

Wystarczy zalogować się do swojego panelu i kliknąć odpowiedni przycisk ("Potwierdź" lub "Odrzuć") obok rezerwacji oczekującej na Twoją decyzję. Lista takich rezerwacji widoczna jest na dashboardzie oraz w zakładce Twoje rezerwacje.

W jaki sposób dowiem się o rezerwacji oczekującej na potwierdzenie?

Wyślemy do Ciebie maila i SMSa od razu po udanym opłaceniu rezerwacji przez Turystę. W razie czego przypomnimy Ci też o niej dwukrotnie - po 12 i 20 godzinach od jej otrzymania.

Ile czasu mam na potwierdzenie lub odrzucenie rezerwacji?

Masz 24h (od czasu opłacenia przedpłaty przez Turystę) na podjęcie decyzji. Poinformujemy Cię o tym dwukrotnie za pomocą wiadomości e-mail i SMS. Jeśli nie wykonasz żadnej akcji w ciągu 24h, rezerwacja zostanie automatycznie odrzucona.

Czy turysta otrzyma informację o mojej decyzji?

Tak, zarówno po potwierdzeniu, jak i odrzuceniu rezerwacji do Turysty automatycznie zostaną wysłane e-mail i SMS z taką informacją.

Czy mogę anulować już potwierdzoną rezerwację?

Tylko jeśli zgodzi się na to Turysta. W innym przypadku i zgodnie z naszym regulaminem masz obowiązek zapewnienia mu pobytu w zbliżonym standardzie (analogicznie, jak w obecnym modelu działania).

Czy włączenie Rezerwacji z potwierdzeniem wpływa na moją prowizję?

Nie, wysokość prowizji pozostaje bez zmian.

Kiedy otrzymam przedpłatę od Turysty w modelu Rezerwacji z potwierdzeniem?

W ciągu 3 dni roboczych od jej potwierdzenia. Natomiast środki z odrzuconych rezerwacji automatycznie zwrócimy do Turystów.

Czy mogę dalej korzystać z obecnego modelu działania (automatyczne potwierdzanie rezerwacji)?

Tak, pamiętaj jednak, że w tym przypadku bierzesz na siebie odpowiedzialność za zorganizowanie noclegu dla Turysty. W przypadku overbookingu, jeśli Turysta nie zgodzi się na zwrot, zgodnie z naszym regulaminem, masz obowiązek zapewnienia mu pobytu w zbliżonym standardzie.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

801 000 781

bok@nocowanie.pl