Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
bok@nocowanie.pl
801 000 781
Nie martw się o overbooking i włącz usługę Rezerwacji z potwierdzeniem
Nie martw się o overbooking i włącz usługę Rezerwacji z potwierdzeniem
Jednym kliknięciem potwierdzisz lub anulujesz rezerwację
Koniec overbookingów spędzających sen z powiek Tobie i Turystom
Masz pełną kontrolę nad przyjmowanymi rezerwacjami i kalendarzem
Dzięki Rezerwacjom z Potwierdzeniem:
Czyli miejsce, w którym zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
FAQ
Jak mogę włączyć Rezerwacje z potwierdzeniem?
Zaloguj się do swojego panelu w naszym serwisie, przejdź do sekcji Ustawienia kalendarza i aktywuj Ręczne potwierdzanie rezerwacji.
Jak mogę potwierdzić lub odrzucić rezerwację?
Wystarczy zalogować się do swojego panelu i kliknąć odpowiedni przycisk ("Potwierdź" lub "Odrzuć") obok rezerwacji oczekującej na Twoją decyzję. Lista takich rezerwacji widoczna jest na dashboardzie oraz w zakładce Twoje rezerwacje.
W jaki sposób dowiem się o rezerwacji oczekującej na potwierdzenie?
Wyślemy do Ciebie maila i SMSa od razu po udanym opłaceniu rezerwacji przez Turystę. W razie czego przypomnimy Ci też o niej dwukrotnie - po 12 i 20 godzinach od jej otrzymania.
Ile czasu mam na potwierdzenie lub odrzucenie rezerwacji?
Masz 24h (od czasu opłacenia przedpłaty przez Turystę) na podjęcie decyzji. Poinformujemy Cię o tym dwukrotnie za pomocą wiadomości e-mail i SMS. Jeśli nie wykonasz żadnej akcji w ciągu 24h, rezerwacja zostanie automatycznie odrzucona.
Czy turysta otrzyma informację o mojej decyzji?
Tak, zarówno po potwierdzeniu, jak i odrzuceniu rezerwacji do Turysty automatycznie zostaną wysłane e-mail i SMS z taką informacją.
Czy mogę anulować już potwierdzoną rezerwację?
Tylko jeśli zgodzi się na to Turysta. W innym przypadku i zgodnie z naszym regulaminem masz obowiązek zapewnienia mu pobytu w zbliżonym standardzie (analogicznie, jak w obecnym modelu działania).
Czy włączenie Rezerwacji z potwierdzeniem wpływa na moją prowizję?
Nie, wysokość prowizji pozostaje bez zmian.
Kiedy otrzymam przedpłatę od Turysty w modelu Rezerwacji z potwierdzeniem?
W ciągu 3 dni roboczych od jej potwierdzenia. Natomiast środki z odrzuconych rezerwacji automatycznie zwrócimy do Turystów.
Czy mogę dalej korzystać z obecnego modelu działania (automatyczne potwierdzanie rezerwacji)?
Tak, pamiętaj jednak, że w tym przypadku bierzesz na siebie odpowiedzialność za zorganizowanie noclegu dla Turysty. W przypadku overbookingu, jeśli Turysta nie zgodzi się na zwrot, zgodnie z naszym regulaminem, masz obowiązek zapewnienia mu pobytu w zbliżonym standardzie.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
801 000 781
bok@nocowanie.pl