Pytania i odpowiedzi
» Kiedy nastąpi przeniesienie serwisu mazury.com na nocowanie.pl?
» Czy przeniesienie jest zgodne z regulaminem?
» Czy serwis mazury.com przestanie istnieć?
» Kto jest administratorem danych?
» Czy utracę reklamę wykupioną w serwisie mazury.com?
» Czy będę musiał dopłacać za reklamę w nocowanie.pl?
» Co się zmieni dla obiektów noclegowych?
» Jak długo moja reklama będzie aktywna/widoczna na portalu nocowanie.pl?
» Jak zaloguję się do portalu nocowanie.pl?
» Co zrobić jeśli nie pamiętam hasła?
» Czy moja oferta zostanie przeniesiona w całości?
» Gdzie sprawdzić, do kiedy moja oferta jest ważna?
» Co z punktami pozycjonującymi? Czy zostaną przeniesione?
» Czy panel obiektu nocowanie.pl wygląda tak samo jak mazury.com?
» Jak uzupełnić ofertę obiektu noclegowego?
» Jak uzupełnić i edytować cennik?
» Jak odpowiadać na zapytania turystów?
» Jak uzupełnić piktogramy w ofercie?
» Co to jest usługa Wolne Pokoje?
» Co to jest usługa Szukam Noclegu?
» Jak pobrać zaliczkę/zadatek od turysty?
» Co to jest aplikacja mobilna nocowanie.pl?
» Czy na nocowanie.pl jest dostępna zakładka z aktualnościami?
Najczęściej zadawane pytania związane z przeniesieniem serwisu mazury.com
Przejdź do konkretnego pytania
Kiedy nastąpi przeniesienie serwisu mazury.com na nocowanie.pl?
Przeniesienie usług związanych z zamieszczaniem Ofert w Serwisie mazury.com do serwisu nocowanie.pl planowane jest na 17.06.2020
Czy przeniesienie jest zgodne z regulaminem?
Podstawę prawną przeniesienia przez Administratora praw i obowiązków związanych z serwisem mazury.com do serwisu nocowanie.pl stanowi pkt 6.3. Regulaminu korzystania z serwisu mazury.com
Czy serwis mazury.com przestanie istnieć?
Tak, począwszy od dnia 17.06.2020 serwis mazury.com zostanie zamknięty.
Kto jest administratorem danych?
Administratorem obu serwisów jest spółka Nocowanie.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Nałęczowskiej 14.
Czy utracę reklamę wykupioną w serwisie mazury.com?
Żadna z wprowadzonych zmian nie spowoduje utraty wykupionej już reklamy i nie zwiększy jej kosztów, zostanie ona przeniesiona z serwisu mazury.com na nocowanie.pl
Czy będę musiał dopłacać za reklamę w nocowanie.pl?
Wprowadzone zmiany nie zwiększą kosztu wykupionego już abonamentu.
Co się zmieni dla obiektów noclegowych?
Dzięki przeniesieniu usług do Serwisu nocowanie.pl otrzymasz reklamę w największym polskim portalu noclegowym, który odwiedza miesięcznie około 3 miliony turystów. Dodatkowo do Twojej dyspozycji będą wszystkie benefity dostępne w ramach wykupionego wcześniej abonamentu w serwisie mazury.com.
Jak długo moja reklama będzie aktywna/widoczna na portalu nocowanie.pl?
Jeśli korzystałeś tylko z serwisu mazury.com (nie masz równocześnie opłaconego abonamentu w serwisie nocowanie.pl), to reklama Twojego obiektu zostanie zamieszczona w serwisie nocowanie.pl z okresem publikacji takim, jaki był wykupiony w serwisie mazury.com.
Natomiast jeśli w momencie przeniesienia usług miałeś opłacony abonament w obu serwisach, to abonament wykupiony w serwisie nocowanie.pl zostanie wydłużony o niewykorzystany okres publikacji abonamentu wykupionego w serwisie mazury.com.
Przykład: na mazury.com okres publikacji Oferty Użytkownika kończy się 1 lipca 2020 r., a na nocowanie.pl ten sam Użytkownik posiada abonament z datą publikacji do 30 września 2020 r. W momencie przeniesienia usług z mazury.com do nocowanie.pl abonament Użytkownika w serwisie nocowanie.pl zostanie wydłużony o liczbę dni od dnia przeniesienia usług do dnia 1 lipca 2020 r. Wydłużenie abonamentu zacznie obowiązywać począwszy od 1 października 2020 r.
Jak zaloguję się do portalu nocowanie.pl?
Loginy i hasła do konta Użytkownika pozostają niezmienne. Strona logowania jest dostępna pod adresem https://www.nocowanie.pl/logowanie/ wpisz na niej w odpowiednie pola swój login i hasło, których dotychczas używałeś w serwisie mazury.com kliknij „Zaloguj” i gotowe, możesz swobodnie zarządzać swoją ofertą.
Co zrobić jeśli nie pamiętam hasła?
Jeśli nie pamiętasz hasła do logowania, skorzystaj z opcji przypominania hasła. Na stronie logowania https://www.nocowanie.pl/logowanie/, podaj mail na który zostało założone konto, link do zmiany hasła zostanie wysłany na Twój adres mailowy.
Czy moja oferta zostanie przeniesiona w całości?
Treści ofert, zdjęcia, opisy, cenniki zostaną przeniesione automatycznie do nocowanie.pl.
W serwisie mazury.com zostanie ustawione przekierowanie, tak aby Oferta Użytkownika w serwisie mazury.com była każdorazowo przekierowana na odpowiednią stronę na www.nocowanie.pl
Gdzie sprawdzić, do kiedy moja oferta jest ważna?
Informacje dotyczące terminu ważności abonamentu znajdziesz w Panelu administracyjnym swojego obiektu. Liczba dni aktywności publikacji dostępna jest w prawym górnym rogu na niebieskiej belce , a także w panelu w dziale Płatności i Reklamy, w zakładce „Abonament”.
Co z punktami pozycjonującymi? Czy zostaną przeniesione?
Wszystkie punkty pozycjonujące zgromadzone na Twoim koncie mazury.com zostaną przeniesione do serwisu nocowanie.pl (z podziałem na punkty stałe i zmienne).
Sprawdź jak działa system pozycjonowania w nocowanie.pl: https://youtu.be/mhoRtNyqCCg
Czy panel obiektu nocowanie.pl wygląda tak samo jak mazury.com?
Panel administracyjny na portalu nocowanie.pl jest bardziej rozbudowany, jednak jego obsługa jest bardzo intuicyjna. Aby ułatwić Ci sprawne korzystanie ze wszystkich możliwości portalu przygotowaliśmy krótkie instrukcje video, które krok po kroku pokażą Ci jak korzystać z dostępnych rozwiązań.
Tutoriale:
https://www.youtube.com/watch?v=0u8has5Ww5M&list=PLLk8As1aR2gvuZgO2Hxg3628QDClnWSrH
Jak uzupełnić ofertę obiektu noclegowego?
Treści ofert, zdjęcia, opisy, cenniki zostaną przeniesione automatycznie do nocowanie.pl.
Jeśli chcesz wzbogacić ofertę, zapoznaj się z instrukcją jak krok po kroku uzupełnić ofertę obiektu noclegowego - https://youtu.be/0u8has5Ww5M
Jak uzupełnić i edytować cennik?
Treści ofert, zdjęcia, opisy, cenniki zostaną przeniesione automatycznie do nocowanie.pl.
Jeśli chcesz edytować cennik i wprowadzić w nim zmiany, zapoznaj się z instrukcją jak krok po kroku uzupełnić i edytować cennik - https://youtu.be/J7Rv0Hxq8VQ oraz jak zmienić ceny i ustawić rabaty - https://youtu.be/4ahu_XAtE9I
Jak odpowiadać na zapytania turystów?
Zaloguj się do panelu administracyjnego nocowanie.pl. Loginy i hasła do konta Użytkownika pozostają niezmienne. Następnie przejdź do zakładki wiadomości.
Pamiętaj, że możesz również korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej dla właścicieli obiektów i wygodne odpowiadać na zapytania o każdej porze i z dowolnego miejsca.
Sprawdź jak odpowiadać na zapytania turystów i używać szablonów wiadomości? - https://youtu.be/BQXcNBl3dWk
Jak uzupełnić piktogramy w ofercie?
Uzupełnij ankietę dostępna w zakładce udogodnienia, wprowadzone dane będą widoczne w Twojej ofercie dla Turystów.
Co to jest usługa Wolne Pokoje?
Wolne Pokoje jest to bezpłatna usługa skierowana do właścicieli obiektów, którzy mogą ogłaszać się, kiedy mają wolne terminy noclegowe w celu zapewnienia obłożenia obiektu. Jest to kolejny sposób na zwiększenie zainteresowania turystów obiektem.
Sprawdź jak korzystać z ogłoszeń Wolne pokoje - https://youtu.be/pro4aFg8Rmw
Co to jest usługa Szukam Noclegu?
To darmowa usługa, w której turyści poszukujący noclegu pytają o konkretne terminy i lokalizacje, a Ty możesz odpowiadać na takie ogłoszenia. Jeśli posiadasz roczny abonament, możesz odpowiadać na dowolną liczbę ogłoszeń w sekcji „Szukam noclegu”. Jeśli masz publikację promocyjną możesz odpowiadać na jedno ogłoszenie dziennie.
Sprawdź jak korzystać z usługi Szukam noclegu - https://youtu.be/l0GLiMQIKlY
Jak pobrać zaliczkę/zadatek od turysty?
Gdy turysta będzie zainteresowany noclegiem w Twoim obiekcie, możesz pobrać od niego przedpłatę online za pobyt. W momencie dokonania wpłaty, zajęty termin jest automatycznie blokowany na Twoim kalendarzu. Usługa ta, jest dla Ciebie całkowicie darmowa niezależnie od liczby rezerwacji i ich wartości (0% prowizji)!
Sprawdź jak korzystać z przedpłat online w portalu - https://youtu.be/opbNPIf09Yk
Co to jest aplikacja mobilna nocowanie.pl?
Każdy obiekt noclegowy może bezpłatnie pobrać i zainstalować aplikację do zarządzania swoimi rezerwacjami z urządzeń mobilnych. Aplikacja umożliwia dostęp do korespondencji z turystami, rezerwacji oraz bezpłatnych powiadomień przez 24h na dobę.
Sprawdź jak korzystać z aplikacji mobilnej:
cz.1 - https://youtu.be/WL0pbTtiD54
cz.2 - https://youtu.be/hdukQIuRLH8
Czy na nocowanie.pl jest dostępna zakładka z aktualnościami?
Tak, podobnie jak na mazury.com dostępna jest zakładka z aktualnościami https://www.nocowanie.pl/aktualnosci/ zawierająca inspiracje podróżnicze dla turystów, opisy ciekawych miejsc w Polsce, ale również porady i praktyczne wskazówki dla właścicieli obiektów noclegowych.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
tel.: 81 441 83 36
kom: 509 336 667
bok@nocowanie.pl
Infolinia:
801 000 781