Co zyskujesz, dzięki wiadomościom w Nocowanie.pl?
Całą komunikację z Turystami prowadzisz w jednym miejscu.
Zyskujesz niemal natychmiastowe powiadomienia o wiadomościach.
Możesz na bieżąco monitorować swoją korespondencję.
Filtrowanie wiadomości na - wszystkie, nieprzeczytane i bez odpowiedzi, ułatwi Ci kontakt z Gośćmi.
Opcja „termin zajęty” – za pomocą jednego kliknięcia informuj Turystów o braku wolnych miejsc.
Masz dostęp do gotowych szablonów odpowiedzi.
Jak odpowiadać na zapytania Turystów krok po kroku?
Gdy turysta wyśle do Ciebie zapytanie o nocleg, to na swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie o nowym zapytaniu. Zaloguj się do panelu obiektu, przejdź do zakładki Wiadomości i odpowiedz turyście na jego pytanie. Możesz skorzystać z gotowych szablonów odpowiedzi: Odpowiedz potwierdzając dostępność lub Odrzuć używając szablonu odmowy.
1
Gdy turysta wyśle do Ciebie zapytanie o nocleg, to na swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie o nowym zapytaniu. Zaloguj się do panelu obiektu, przejdź do zakładki Wiadomości i odpowiedz turyście na jego pytanie. Możesz skorzystać z gotowych szablonów odpowiedzi: Odpowiedz potwierdzając dostępność lub Odrzuć używając szablonu odmowy.
1
Szablony odpowiedzi możesz dowolnie edytować i zmieniać ich treść.
2
Szablony odpowiedzi możesz dowolnie edytować i zmieniać ich treść.
2
Odpowiadając na zapytanie turysty opisz swoją ofertę uwzględniając udogodnienia, dodatkowe atrakcje.
3
Odpowiadając na zapytanie turysty opisz swoją ofertę uwzględniając udogodnienia, dodatkowe atrakcje.
3
W treści odpowiedzi do turysty nie zamieszczaj: numeru telefonu, adresu e-mail, linków do stron zewnętrznych ani numeru konta. Turysta na stronie oferty oraz w odpowiedzi od Ciebie widzi dane kontaktowe Twojego obiektu - numer telefonu, ceny, usługi - wystarczy, że zadbasz o poprawne uzupełnienie swojej oferty w panelu.
4
W treści odpowiedzi do turysty nie zamieszczaj: numeru telefonu, adresu e-mail, linków do stron zewnętrznych ani numeru konta. Turysta na stronie oferty oraz w odpowiedzi od Ciebie widzi dane kontaktowe Twojego obiektu - numer telefonu, ceny, usługi - wystarczy, że zadbasz o poprawne uzupełnienie swojej oferty w panelu.
4
Nie martw się o brak kontaktu - W każdej wiadomości od ciebie turysta widzi informacje o twoim numerze telefonu. W tym miejscu pokazywany jest numer, który masz wpisany w ofercie.
5
Nie martw się o brak kontaktu - W każdej wiadomości od ciebie turysta widzi informacje o twoim numerze telefonu. W tym miejscu pokazywany jest numer, który masz wpisany w ofercie.
5
Gdy turysta jest zdecydowany na nocleg, użyj szablonu wstępna rezerwacja oraz wybierz usługę, uzupełnij cenę za pobyt, kwotę zaliczki i określ czas na jej wpłatę.
6
Gdy turysta jest zdecydowany na nocleg, użyj szablonu wstępna rezerwacja oraz wybierz usługę, uzupełnij cenę za pobyt, kwotę zaliczki i określ czas na jej wpłatę.
6
Turysta po otrzymaniu prośby o zaliczkę może opłacić ją online.
Nocowanie.pl nie pobiera żadnej prowizji od wpłat, jednocześnie gwarantuje turyście bezpieczeństwo transakcji.
7
Turysta po otrzymaniu prośby o zaliczkę może opłacić ją online.
Nocowanie.pl nie pobiera żadnej prowizji od wpłat, jednocześnie gwarantuje turyście bezpieczeństwo transakcji.
7
Sprawdzaj na bieżąco swoją korespondencję. Gość powinien otrzymać odpowiedź od Ciebie maksymalnie do kilku godzin. Pamiętaj, że skuteczna i szybka komunikacja pomaga w procesie rezerwacji i przyniesie Ci długofalowe zyski.
8
Sprawdzaj na bieżąco swoją korespondencję. Gość powinien otrzymać odpowiedź od Ciebie maksymalnie do kilku godzin. Pamiętaj, że skuteczna i szybka komunikacja pomaga w procesie rezerwacji i przyniesie Ci długofalowe zyski.
8
W jaki sposób dbamy o Twoje bezpieczeństwo?
Wewnętrzny system korespondencji Nocowanie.pl jest zabezpieczony przed atakami z zewnątrz.
Chronimy Twoje wrażliwe dane. Wypełniamy rynkowe standardy bezpieczeństwa – nie zezwalamy na linki stron trzecich, niepotwierdzone numery telefonów ani adresy e-mail.
Regularnie kontrolujemy systemy przez specjalistów w zakresie bezpieczeństwa, by zapobiec potencjalnym wyłudzeniom w naszym Portalu.
Nieustannie służymy pomocą. Skontaktuj się z nami, jeśli jakaś wiadomość od turysty pomimo naszych działań, wzbudzi Twój niepokój. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Zaloguj się i sprawdź oczekujące zapytania od Turystów
Masz pytania?