Wiadomości w Nocowanie.pl to bezpieczny i skuteczny sposób na komunikację turysta – obiekt noclegowy. Sprawdź, jakie korzyści czekają na Ciebie!

Co zyskujesz, dzięki wiadomościom w Nocowanie.pl?

Całą komunikację z Turystami prowadzisz w jednym miejscu.


Zyskujesz niemal natychmiastowe powiadomienia o wiadomościach.


Możesz na bieżąco monitorować swoją korespondencję.


Filtrowanie wiadomości na - wszystkie, nieprzeczytane i bez odpowiedzi, ułatwi Ci kontakt z Gośćmi.


Opcja „termin zajęty” – za pomocą jednego kliknięcia informuj Turystów o braku wolnych miejsc.


Masz dostęp do gotowych szablonów odpowiedzi.

Jak odpowiadać na zapytania Turystów krok po kroku?

           Gdy turysta wyśle do Ciebie zapytanie o nocleg, to na swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie o nowym zapytaniu. Zaloguj się do panelu obiektu, przejdź do zakładki Wiadomości i odpowiedz turyście na jego pytanie. Możesz skorzystać z gotowych szablonów odpowiedzi: Odpowiedz potwierdzając dostępność lub Odrzuć używając szablonu odmowy.

1

Gdy turysta wyśle do Ciebie zapytanie o nocleg, to na swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie o nowym zapytaniu. Zaloguj się do panelu obiektu, przejdź do zakładki Wiadomości i odpowiedz turyście na jego pytanie. Możesz skorzystać z gotowych szablonów odpowiedzi: Odpowiedz potwierdzając dostępność lub Odrzuć używając szablonu odmowy.

1

         Szablony odpowiedzi możesz dowolnie edytować i zmieniać ich treść.

2

Szablony odpowiedzi możesz dowolnie edytować i zmieniać ich treść.

2

         Odpowiadając na zapytanie turysty opisz swoją ofertę uwzględniając udogodnienia, dodatkowe atrakcje.

3

Odpowiadając na zapytanie turysty opisz swoją ofertę uwzględniając udogodnienia, dodatkowe atrakcje.

3

         W treści odpowiedzi do turysty nie zamieszczaj: numeru telefonu, adresu e-mail, linków do stron zewnętrznych ani numeru konta. Turysta na stronie oferty oraz w odpowiedzi od Ciebie widzi dane kontaktowe Twojego obiektu - numer telefonu, ceny, usługi - wystarczy, że zadbasz o poprawne uzupełnienie swojej oferty w panelu. 

4

W treści odpowiedzi do turysty nie zamieszczaj: numeru telefonu, adresu e-mail, linków do stron zewnętrznych ani numeru konta. Turysta na stronie oferty oraz w odpowiedzi od Ciebie widzi dane kontaktowe Twojego obiektu - numer telefonu, ceny, usługi - wystarczy, że zadbasz o poprawne uzupełnienie swojej oferty w panelu.

4

         Nie martw się o brak kontaktu - W każdej wiadomości od ciebie turysta widzi informacje o twoim numerze telefonu. W tym miejscu pokazywany jest numer, który masz wpisany w ofercie.

5

Nie martw się o brak kontaktu - W każdej wiadomości od ciebie turysta widzi informacje o twoim numerze telefonu. W tym miejscu pokazywany jest numer, który masz wpisany w ofercie.

5

       Gdy turysta jest zdecydowany na nocleg, użyj szablonu wstępna rezerwacja oraz wybierz usługę, uzupełnij cenę za pobyt, kwotę zaliczki i określ czas na jej wpłatę.

6

Gdy turysta jest zdecydowany na nocleg, użyj szablonu wstępna rezerwacja oraz wybierz usługę, uzupełnij cenę za pobyt, kwotę zaliczki i określ czas na jej wpłatę.

6

           Turysta po otrzymaniu prośby o zaliczkę może opłacić ją online.


Nocowanie.pl nie pobiera żadnej prowizji od wpłat, jednocześnie gwarantuje turyście bezpieczeństwo transakcji.

7

Turysta po otrzymaniu prośby o zaliczkę może opłacić ją online.


Nocowanie.pl nie pobiera żadnej prowizji od wpłat, jednocześnie gwarantuje turyście bezpieczeństwo transakcji.

7

           Sprawdzaj na bieżąco swoją korespondencję. Gość powinien otrzymać odpowiedź od Ciebie maksymalnie do kilku godzin. Pamiętaj, że skuteczna i szybka komunikacja pomaga w procesie rezerwacji i przyniesie Ci długofalowe zyski.

8

Sprawdzaj na bieżąco swoją korespondencję. Gość powinien otrzymać odpowiedź od Ciebie maksymalnie do kilku godzin. Pamiętaj, że skuteczna i szybka komunikacja pomaga w procesie rezerwacji i przyniesie Ci długofalowe zyski.

8

W jaki sposób dbamy o Twoje bezpieczeństwo?

Wewnętrzny system korespondencji Nocowanie.pl jest zabezpieczony przed atakami z zewnątrz.


Chronimy Twoje wrażliwe dane. Wypełniamy rynkowe standardy bezpieczeństwa – nie zezwalamy na linki stron trzecich, niepotwierdzone numery telefonów ani adresy e-mail.


Regularnie kontrolujemy systemy przez specjalistów w zakresie bezpieczeństwa, by zapobiec potencjalnym wyłudzeniom w naszym Portalu.


Nieustannie służymy pomocą. Skontaktuj się z nami, jeśli jakaś wiadomość od turysty pomimo naszych działań, wzbudzi Twój niepokój. Jesteśmy tu dla Ciebie!

Zaloguj się i sprawdź oczekujące zapytania od Turystów

Loguję się

Masz pytania?

tel.: 81 441 83 36

kom: 509 336 667

E-mail

bok@nocowanie.pl

Infolinia:

801 000 781

Czat

Napisz do nas