lider modelu abonamentowego w polskiej turystyce

największy serwis rezerwacyjny obsługujący BON turystyczny

Razem możemy więcej!

Nocowanie.pl połączyło swoje siły z Noclegi.pl. Teraz Twój biznes może jeszcze więcej!

największy serwis rezerwacyjny obsługujący BON turystyczny

lider modelu abonamentowego w polskiej turystyce

Nocowanie.pl i Noclegi.pl należą do Grupy Wirtualna Polska — holding w listopadzie sfinalizował zakup węgierskiej Grupy Szallas, którego częścią jest serwis Noclegi.pl. Strategicznym celem współpracy obu serwisów jest rozwój bazy obiektów noclegowych oraz wzrost ilości rezerwacji dla ich właścicieli. Wspólnie oba serwisy skupiają prawie 5 milionów turystów miesięcznie i tworzą bazę ponad

21 000 obiektów noclegowych.

Obecnie wkraczamy w kolejny etap współpracy i tworzymy

nowy, bardziej wygodny i funkcjonalny system dla obiektów rezerwacyjnych.

Dostęp do nowego, lepszego, panelu zarządzania obiektem

Możliwość synchronizacji z Channel Managerami

Dostęp do zaawansowanych ustawień cennika i planów cenowych

Wyznaczony dział obsługi Partnerów oraz wsparcia dla Turystów

Nowy dostawca usług systemu rezerwacyjnego

Lepsza widoczność — Twój obiekt pojawi się w obu serwisach jednocześnie

Rozliczenie tylko za dokonane rezerwacje — prowizja będzie naliczana dopiero po zakończeniu pobytu gości

Co się nie zmieni?

  • Ustalona stawka prowizji
  • Rezerwacje złożone w obecnym systemie Nocowania cały czas pozostają aktywne
  • Dane i sposób logowania
  • Dostęp do polskojęzycznego biura obsługi

Co się zmieni?

Profity dla Ciebie:

Lepsza widoczność Twojego obiektu - wizytówka pojawi się na obu portalach

Synchronizacja z channel managerami - brak ryzyka zdublowanych rezerwacji

Rozliczenie na podstawie zakończonych rezerwacji - 100% płatności wpływa na konto obiektu, prowizja naliczana po zakończeniu pobytu

Dostęp do zaawansowanego cennika, możliwość ustawienia planów cenowych

Wyznaczony dział obsługi Partnerów oraz wsparcia dla Turystów

CHCĘ ZAAKCEPTOWAĆ REGULAMIN

Poinformujemy o zmianie także Twoich gości, którzy mają aktywne rezerwacje po dniu 3 kwietnia 2023 roku. Będziemy migrować tylko rezerwacje tych gości, którzy nie zgłoszą sprzeciwu. Zapewniamy przy tym, że będziemy ściśle współpracować z Tobą, aby umożliwić niezakłócone prowadzenie działalności w okresie przejściowym.


Należy przy tym pamiętać, że wszystkie rezerwacje dokonane przez Gości w serwisie Nocowanie.pl muszą zostać zrealizowane, niezależnie od tego, czy będziesz zainteresowany podjęciem współpracy z Szallas.hu. Upewnij się także, czy wszystkie aktywne rezerwacje są zarejestrowane w Twoim własnym systemie.


Szczegółowe zasady przetwarzania przez Szallas.hu Zrt Twoich danych osobowych są opublikowane w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej Szallas.hu pod adresem: https://noclegi.pl/ochrona-danych-20220901

W związku z tym obecny system rezerwacji noclegów zostanie wyłączony w dniu 4 kwietnia 2023 roku. Aby zapewnić Gospodarzom obiektów możliwość dalszego przyjmowania rezerwacji w serwisie Nocowanie.pl, nawiązaliśmy współpracę z Szallas.hu Zrt., węgierską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością (adres: Régiposta utca 9, 3525 Miskolc, Węgry, NIP: HU23473706), która jest wiodącym dostawcą systemów rezerwacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej (dalej: „Szallas.hu”).


Nocowanie.pl utrzyma możliwość dokonywania przez turystów rezerwacji obiektów rezerwacyjnych, ale od dnia 4 kwietnia 2023 roku zmieni się dostawca systemów rezerwacyjnych i będzie to dotychczasowy operator systemu Noclegi.pl — Szallas.hu.


Aby ułatwić niezakłócone przejście do nowego systemu rezerwacyjnego, 2 marca 2023 roku dokonamy migracji danych dotyczących usługi zakwaterowania (informacje kontaktowe, ustawienia cen i kalendarza, szczegóły usług, dane związane z rozliczeniami i opinie) do systemu Szallas.hu, którego administratorem danych osobowych jest Szallas.hu Zrt. Do tego dnia możesz zgłosić sprzeciw przeciwko przeniesieniu Twoich danych. Zgłoszenie to powinno nastąpić drogą elektroniczną na adres e-mail bok@nocowanie.pl. Zgłoszenie sprzeciwu spowoduje, że nie przeniesiemy Twoich danych do nowego systemu Szallas.hu, a od 4. kwietnia 2023 r. turyści nie będą widzieć Twojego obiektu w serwisie Nocowanie.pl.


Migracja danych pozwoli Ci na dokończenie aktywacji nowego profilu w Szallas.hu i zaakceptowanie warunków świadczenia usług przez Szallas.hu (będzie to możliwe do dnia 3 kwietnia 2023 roku), aby umożliwić przyjmowanie rezerwacji w serwisie Nocowanie.pl po 4 kwietnia 2023 roku. Nowe ogólne warunki umowy możesz przeczytać i zaakceptować klikając poniższy przycisk:

Podsumowując zbliżające się zmiany:

masz czas na zaakceptowanie warunków umowy oraz uzupełnienie danych w nowym panelu

2.03.2023 r.

3.04.2023 r.

4.04.2023 r.

Już dziś możesz zapoznać się i zaakceptować OWU

TUTAJ

Migracja danych Twojego obiektu - możesz zalogować się do nowego panelu i uzupełnić brakujące dane

Ostatni dzień funkcjonowania "starego" panelu, to także ostatni dzień na akceptację OWU

Pierwszy dzień funkcjonowania nowego panelu, poprzedni panel jest nieaktywny.

Kiedy nastąpi transfer danych do nowego systemu i co to dla mnie oznacza?

Najczęściej zadawane pytania

Transfer danych nastąpi 2.03.2023 r. Tego dnia otrzymasz możliwość logowania do nowego panelu, gdzie będziesz mógł dokonać odpowiednich aktualizacji swojej oferty. Administratorem Twoich danych osobowych zostanie Szallas.hu Zrt.

Jakie dane zostaną przeniesione do nowego systemu?

Przeniesiemy następujące dane:

- informacje kontaktowe,

- ustawienia cen,

- ustawienia kalendarza,

- szczegóły usług,

- dane związane z rozliczeniami, opinie.

Kiedy nastąpi przejście na nowy system i co to dla mnie oznacza?

Jeśli zaakceptujesz nowy regulamin (możesz to zrobić TUTAJ), przejście Twojego konta na nowy system nastąpi 4.04.2023 r. i od tego dnia Twoja oferta będzie widoczna w obu serwisach — Nocowanie.pl oraz Noclegi.pl. Zarządzanie wizytówką i obsługa rezerwacji będzie w pełni możliwa w nowym panelu administracyjnym.


Jeśli nie zaakceptujesz nowego regulaminu, Twoje konto zostanie dezaktywowane i stanie się niewidoczne dla Turystów. Będziesz miał wciąż dostęp do zawartych w nim danych archiwalnych.

Czy mogę zrezygnować z przejścia na nowy system?

Tak, możesz napisać do nas na bok@nocowanie.pl, a nie dokonamy transferu Twoich danych do nowego systemu. Możesz także po prostu nie zaakceptować nowego regulaminu, który będzie dostępny w nowym panelu.


Pamiętaj jednak, że rezygnując z przejścia na nowy system Twoje konto 4.04.2023 r. i stanie się niewidoczne dla Turystów (nie będziesz mógł otrzymywać nowych rezerwacji).

Co się stanie z moimi aktywnymi rezerwacjami po przejściu na nowy system?

Pozostaną aktywne, a my dla Twojej wygody przeniesiemy ich dane do nowego systemu.

Co się stanie z dotychczasowym kontem i zawartymi tam informacjami (np. historią rezerwacji lub faktur)?

Przez miesiąc od czasu przejścia na nowy system podczas logowania będziesz miał możliwość przejścia do starego panelu i przeglądu (a także pobrania) zawartych w nich danych.


W późniejszym okresie dostęp do danych będzie możliwy jedynie na życzenie poprzez kontakt z naszym BOK.

Czy dalej będę mógł działać w modelu rezerwacji z potwierdzeniem?

Tak, choć zachęcamy do integracji konta z channel managerem i przejścia na model rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem. Dzięki temu obsługa rezerwacji będzie jeszcze prostsza.

Jak będzie wyglądało pobieranie płatności od gości?

Turysta wraz z mailem z potwierdzeniem rezerwacji otrzyma podane przez Ciebie dane do przelewu wraz z informacją o wymaganej przedpłacie. Przedpłata trafi więc bezpośrednio na Twoje konto.


W maju planujemy jednak wprowadzenie płatności online, dzięki czemu będziesz widział status płatności w panelu administracyjnym.

Jak będzie wyglądało rozliczanie prowizji?

Na koniec każdego miesiąca dokonamy wspólnie z Tobą podsumowania wszystkich zrealizowanych rezerwacji otrzymanych przez nasze serwisy i wystawimy faktury na tej podstawie. Nie zapłacisz więc nic za anulowane rezerwacje.

Ile będzie wynosiła moja prowizja?

Stawka prowizji nie ulegnie zmianie.

Jak będzie wyglądało logowanie do mojego konta?

Tak jak dzisiaj — Twoje dane oraz strona logowania nie ulegną zmianie.

Z jakimi channel managerami będzie istniała możliwość połączenia konta?

Lista naszych partnerów obejmuje: Adriagate, Adriatic.hr, D-EDGE, eZee, Hotelgram, Hotres, Hotrest, IdoBooking, KWHotel, MegaBooker, MyRent, NFHotel, Phobs, Previo, Profitroom, RoomAdmin, Roomcloud, SabeeApp, SiteMinder, titravel, YieldPlanet

Mam już ten sam obiekt w Noclegi.pl — co to dla mnie oznacza?

Nie musisz w takiej sytuacji nic nie robić - Twoje konto i panel w Noclegach będą od 4.04 działać również na Nocowaniu.

TEST RÓWNOWAGI INTERESÓW PRAWNYCH - PRZENIESIENIE BAZY DANYCH NOCOWANIE.PL: DANE PARTNERÓW

plik do pobrania

Potrzebujesz pomocy? Masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

801 000 781

bok@nocowanie.pl

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Jesteśmy częścią Grupy Wirtualna Polska Holding,

notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych.