lider modelu abonamentowego w polskiej turystyce

największy serwis rezerwacyjny obsługujący BON turystyczny

KROK 1:

LOGOWANIE

Aby móc uzupełnić prezentację swojego obiektu musisz się zalogować:

  • E-mail obiektu to dotychczasowy login do panelu nocowanie.

  • Hasło jest dokładnie to samo co dotychczas do panelu nocowanie.pl.

PANEL ADMINISTRACYJNY

Po zalogowaniu widzimy panel administracyjny Twojego obiektu. Po lewej stronie ekranu znajdują się zakładki, które musisz do uzupełnić

KROK 2:

INFORMACJE OGÓLNE

Klikamy na zakładkę informacje ogólne, następnie otworzy nam się lista z podzakładkami.

KROK 3:

1. Ogólne informacje:


Po kliknięciu w podzakładkę "Ogólne informacje" otworzy nam się okno z podstawowymi informacjami o obiekcie. Prosimy o weryfikację poprawności przeniesionych danych i ewentualną korektę (W przypadku chęci zmiany nazwy obiektu zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Partnera - zmiana nazwy jest możliwa tylko i wyłącznie przez naszych konsultantów).

Po weryfikacji poprawności danych klikamy w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

2. Dane kontaktowe:

  • Następnie prosimy o sprawdzenie/ uzupełnienie pustych pól. Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia sms o złożonej rezerwacji wybierz z listy opcję "SMS-em", a następnie wpisz numer telefonu, na który chcesz otrzymywać powiadomienia.

  • Po weryfikacji poprawności danych klikamy w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

3. Przydatne informacje:

  • Jeśli oferujesz swoim Gościom transfer z lotniska - uzupełnij dane, jeśli nie zostaw ustawienia bez mian i kliknij w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

4. Regulamin hotelowy:


Sprawdź poprawność przeniesionych danych i uzupełnij brakujące. Następnie ponownie kliknij w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

DANE DO FAKTURY

Sprawdź poprawność przeniesionych danych i uzupełnij brakujące. Następnie ponownie kliknij w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

KROK 4:

Uwaga!

Jeśli zapiszesz dane, nie będziesz mieć już możliwości, aby samodzielnie je edytować - jakakolwiek zmiana będzie możliwa tylko poprzez kontakt z naszymi konsultantami.

ZAKŁADKI USŁUGI, DZIECI, RODZAJ POKOI

Sprawdź poprawność przeniesionych danych i uzupełnij brakujące dane, zakładka po zakładce, przechodząc dalej poprzez zapisanie danych klikając w pomarańczowy przycisk "Zapisz i kontynuuj". Dane zostaną zapisane oraz automatycznie przejdziesz do następnej zakładki.

KROK 5:

CENY

Sprawdź poprawność przeniesionego cennika i dokonaj zmian, jeśli są potrzebne.

KROK 6:

DOSTĘPNOŚĆ

Sprawdź poprawność przeniesionego kalendarza i dokonaj zmian, jeśli są potrzebne.

KROK 7:

PRZEDPŁATY I ANULACJE

Sprawdź poprawność przeniesionych danych i dokonaj zmian, jeśli są potrzebne.

KROK 8:

ZASADY DOTYCZĄCE REZERWACJI TZW. RESTRYKCJE POBYTOWE

Sprawdź poprawność przeniesionych danych i dokonaj zmian, jeśli są potrzebne.

KROK 9:

ZNIŻKI I DOPŁATY

Jeśli oferujesz Gościom zniżki np. za dłuższy pobyt/Last Minute/First Minute możesz je ustawić teraz. Jeśli nie chcesz dodać żadnych zniżek po prostu przejdź dalej

KROK 10:

OPIS OBIEKTU

Możesz dodać swój własny opis bądź wygenerować automatycznie.

KROK 11:

ZDJĘCIA

Załaduj brakujące zdjęcia z podziałem na zdjęcia ogólne obiektu oraz na zdjęcia pokoi. Gdy dodasz minimum 4 zdjęcia obiektu, o odpowiedniej rozdzielczości możesz przejść dalej zapisując zdjęcia, aby dodać zdjęcia do odpowiedniego pokoju/apartamentu.

KROK 12:

OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

Ostatnim krokiem jest zaakceptowanie Ogólnych warunków umowy.

KROK 13:

Kiedy nastąpi transfer danych do nowego systemu i co to dla mnie oznacza?

Najczęściej zadawane pytania

Transfer danych nastąpi 2.03.2023 r. Tego dnia otrzymasz możliwość logowania do nowego panelu, gdzie będziesz mógł dokonać odpowiednich aktualizacji swojej oferty. Administratorem Twoich danych osobowych zostanie Szallas.hu Zrt.

Jakie dane zostaną przeniesione do nowego systemu?

Przeniesiemy następujące dane:

- informacje kontaktowe,

- ustawienia cen,

- ustawienia kalendarza,

- szczegóły usług,

- dane związane z rozliczeniami, opinie.

Kiedy nastąpi przejście na nowy system i co to dla mnie oznacza?

Jeśli zaakceptujesz nowy regulamin (możesz to zrobić TUTAJ), przejście Twojego konta na nowy system nastąpi 4.04.2023 r. i od tego dnia Twoja oferta będzie widoczna w obu serwisach — Nocowanie.pl oraz Noclegi.pl. Zarządzanie wizytówką i obsługa rezerwacji będzie w pełni możliwa w nowym panelu administracyjnym.


Jeśli nie zaakceptujesz nowego regulaminu, Twoje konto zostanie dezaktywowane i stanie się niewidoczne dla Turystów. Będziesz miał wciąż dostęp do zawartych w nim danych archiwalnych.

Czy mogę zrezygnować z przejścia na nowy system?

Tak, możesz napisać do nas na bok@nocowanie.pl, a nie dokonamy transferu Twoich danych do nowego systemu. Możesz także po prostu nie zaakceptować nowego regulaminu, który będzie dostępny w nowym panelu.


Pamiętaj jednak, że rezygnując z przejścia na nowy system Twoje konto 4.04.2023 r. i stanie się niewidoczne dla Turystów (nie będziesz mógł otrzymywać nowych rezerwacji).

Co się stanie z moimi aktywnymi rezerwacjami po przejściu na nowy system?

Pozostaną aktywne, a my dla Twojej wygody przeniesiemy ich dane do nowego systemu.

Co się stanie z dotychczasowym kontem i zawartymi tam informacjami (np. historią rezerwacji lub faktur)?

Przez miesiąc od czasu przejścia na nowy system podczas logowania będziesz miał możliwość przejścia do starego panelu i przeglądu (a także pobrania) zawartych w nich danych.


W późniejszym okresie dostęp do danych będzie możliwy jedynie na życzenie poprzez kontakt z naszym BOK.

Czy dalej będę mógł działać w modelu rezerwacji z potwierdzeniem?

Tak, choć zachęcamy do integracji konta z channel managerem i przejścia na model rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem. Dzięki temu obsługa rezerwacji będzie jeszcze prostsza.

Jak będzie wyglądało pobieranie płatności od gości?

Turysta wraz z mailem z potwierdzeniem rezerwacji otrzyma podane przez Ciebie dane do przelewu wraz z informacją o wymaganej przedpłacie. Przedpłata trafi więc bezpośrednio na Twoje konto.


W maju planujemy jednak wprowadzenie płatności online, dzięki czemu będziesz widział status płatności w panelu administracyjnym.

Jak będzie wyglądało rozliczanie prowizji?

Na koniec każdego miesiąca dokonamy wspólnie z Tobą podsumowania wszystkich zrealizowanych rezerwacji otrzymanych przez nasze serwisy i wystawimy faktury na tej podstawie. Nie zapłacisz więc nic za anulowane rezerwacje.

Ile będzie wynosiła moja prowizja?

Stawka prowizji nie ulegnie zmianie.

Jak będzie wyglądało logowanie do mojego konta?

Tak jak dzisiaj — Twoje dane oraz strona logowania nie ulegną zmianie.

Z jakimi channel managerami będzie istniała możliwość połączenia konta?

Lista naszych partnerów obejmuje: Adriagate, Adriatic.hr, D-EDGE, eZee, Hotelgram, Hotres, Hotrest, IdoBooking, KWHotel, MegaBooker, MyRent, NFHotel, Phobs, Previo, Profitroom, RoomAdmin, Roomcloud, SabeeApp, SiteMinder, titravel, YieldPlanet

Mam już ten sam obiekt w Noclegi.pl — co to dla mnie oznacza?

Nie musisz w takiej sytuacji nic nie robić - Twoje konto i panel w Noclegach będą od 4.04 działać również na Nocowaniu.

Potrzebujesz pomocy? Masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszym Partner Service (obsługa w języku polskim)

+48 732 081 078

partner@noclegi.pl

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Jesteśmy częścią Grupy Wirtualna Polska Holding,

notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych.